20 січна в 16:10 пропало світло на проспекті голосіївському, в 16:20 світло повернулось. А домашній інтернет НІ. Я НЕ ДОПРАЦЮВАЛА РОБОЧІЙ ДЕНЬ.
Компанія КИЇВСТАР обіцяла що якщо не буде світла то буде інтернет. Так тут є світло, а інтернета домашнього немає. ....
21 січня. 10:40, 466 оператор ЮЛІЯ, каже зафіксувала заявку.... 13:22 466 оператор ЮЛІЯ каже я передала інформацію, мені не треба інформація мені треба ІНТЕРНЕТ МЕНІ ТРЕБА ПРАЦЮВАТИ, КОЛИ БУДЕ ІНТЕРНЕТ.... Оператор кинула трубку.
І так вже 22 січня 0:37, як ви здогадались в мене немає інтернета.
Висновок, оператори не знають що з інтернетом, на якій стадії налагодження. Ніякого, повідомлення про відсутність, чи орієнтовне час відновлення інтернета, ЮЛІЯ не має. Я їй сказала запишіть звернення що б попереджають людей про поломку або відновлення інтернету, добре як би у вас була така функція (як у тріолана). Це була пропозиція, вона відмовилась її записувати. Оператор явно ду****па, або не хоче записувати пропозицію, або не вміє цього робити.
І висновок другий. Те що вам дзвонять і кажуть, інтернет буде працювати при блекаут і ще 4 години, під'єднайте просто до павербанку свій роутер, це просто маркетинг. По факту, десь немає живлення і їх інтернет не працює
Жалію що повелась на рекламу, витрачені нерви, злому працювати неможливо, зум і скайп висне, так ще і не працює майже 2 дні. Жалюгідна пародія на роботу з клієнтом через кол центр.
Я розірву з ними контракт, краще Інтернет провайдер ТРІОЛАН.
Переваги:
Батьки на київстарі, сімейний звязок
Недоліки:
Домашній інтернет гірший у моєму житті, заявлена швидкість не відповідає взагалі. По кабелю +-, а вайфай ?
Колцентр, не знає що у вас не працює інтернет, колцентр не знає коли буде домашній інтернет. ???
Реклама що не буде світла буде домашній інтернет брехня, по факту світло пропало на 10 хвилин, інтернета немає 2 день. Брехлива гнилий Київстар. ????????
Переходьте на окремий інтернет не ведіться на цю рекламу, для роботи з дома не підходить, ТРІОЛАН БУВ КРАЩІЙ. ЖАЛІЮ ЩО ПЕРЕЙШЛА НА ДОМАШНІЙ ІНТЕРНЕТ КИЇВСТАР, піду назад до тріолану
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Домашній інтернет і концентрат ГІРШІ - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Компанія КИЇВСТАР обіцяла що якщо не буде світла то буде інтернет. Так тут є світло, а інтернета домашнього немає. ....
21 січня. 10:40, 466 оператор ЮЛІЯ, каже зафіксувала заявку.... 13:22 466 оператор ЮЛІЯ каже я передала інформацію, мені не треба інформація мені треба ІНТЕРНЕТ МЕНІ ТРЕБА ПРАЦЮВАТИ, КОЛИ БУДЕ ІНТЕРНЕТ.... Оператор кинула трубку.
І так вже 22 січня 0:37, як ви здогадались в мене немає інтернета.
Висновок, оператори не знають що з інтернетом, на якій стадії налагодження. Ніякого, повідомлення про відсутність, чи орієнтовне час відновлення інтернета, ЮЛІЯ не має. Я їй сказала запишіть звернення що б попереджають людей про поломку або відновлення інтернету, добре як би у вас була така функція (як у тріолана). Це була пропозиція, вона відмовилась її записувати. Оператор явно ду****па, або не хоче записувати пропозицію, або не вміє цього робити.
І висновок другий. Те що вам дзвонять і кажуть, інтернет буде працювати при блекаут і ще 4 години, під'єднайте просто до павербанку свій роутер, це просто маркетинг. По факту, десь немає живлення і їх інтернет не працює
Жалію що повелась на рекламу, витрачені нерви, злому працювати неможливо, зум і скайп висне, так ще і не працює майже 2 дні. Жалюгідна пародія на роботу з клієнтом через кол центр.
Я розірву з ними контракт, краще Інтернет провайдер ТРІОЛАН.
відгук
Коментарі до відгуку