Михайло Відгук додано 10 грудня, 2023 год11 переглядів
Компанія справді є шахраями. 1. Служба підтримки. Вони надають консультації та в ніяку відмовляються реєструвати якісь заявки для керівництва або фахівців які мають розібратися в ситуації, якщо вважають, що ситуація є не важливою, та вони праві. Для того, щоб подати звернення, краще приходьте в магазин Київстару, або наберіть в інтернеті "Офіційне звернення Київстар". Пишіть або на електронну пошту, або через електронну форму на сайті. Також, можна спілкуватися з цією компанією і в чаті, але їм там теж тяжко щось довести, але можна робити скріншоти і мати докази їх порушень. В магазині вони зобов'язані реєструвати офіційні звернення, бо такий є закон "Про звернення громадян". Можете і поштовий лист писати, як вам зручніше. Якщо компанія порушила ваші права, та просто вкрала гроші (у багатьох приблизно так, а особисто в мене вони теж крали постійно гроші, поки не розібрався та не заставив повернути), ви маєте право звернутися у службу захисту прав споживачів (зі скаргою на прАТ "Київстар"), або на Урядову гарячу лінію (дзвоніть 1545). 2. Крадуть гроші. Вони завжди крали гроші і повертали їх лише якщо ви того доб'єтеся. Це аферисти. Послуги надають не якісно, нічого робити з цим не хочуть. При проблемах з інтернетом нічого не кажуть, майстра відмовляються викликати. Впевнений, компанія Київстар навіть тут відгуки не читає. Вони взагалі не читають відгуків
Переваги:
Багато людей користується, наче зробили ілюзію зручності та економії
Недоліки:
Вони крадуть більше ніж ви зекономите, вони просто підводять людей та ПРОСТО НА...БУЮТЬ ЛЮДЕЙ НА ГРОШІ
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Шахрайська компанія - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1. Служба підтримки. Вони надають консультації та в ніяку відмовляються реєструвати якісь заявки для керівництва або фахівців які мають розібратися в ситуації, якщо вважають, що ситуація є не важливою, та вони праві. Для того, щоб подати звернення, краще приходьте в магазин Київстару, або наберіть в інтернеті "Офіційне звернення Київстар". Пишіть або на електронну пошту, або через електронну форму на сайті. Також, можна спілкуватися з цією компанією і в чаті, але їм там теж тяжко щось довести, але можна робити скріншоти і мати докази їх порушень. В магазині вони зобов'язані реєструвати офіційні звернення, бо такий є закон "Про звернення громадян". Можете і поштовий лист писати, як вам зручніше. Якщо компанія порушила ваші права, та просто вкрала гроші (у багатьох приблизно так, а особисто в мене вони теж крали постійно гроші, поки не розібрався та не заставив повернути), ви маєте право звернутися у службу захисту прав споживачів (зі скаргою на прАТ "Київстар"), або на Урядову гарячу лінію (дзвоніть 1545).
2. Крадуть гроші. Вони завжди крали гроші і повертали їх лише якщо ви того доб'єтеся. Це аферисти. Послуги надають не якісно, нічого робити з цим не хочуть. При проблемах з інтернетом нічого не кажуть, майстра відмовляються викликати. Впевнений, компанія Київстар навіть тут відгуки не читає. Вони взагалі не читають відгуків
відгук
Коментарі до відгуку