Михайло Отзыв написан 10 декабря, 2023 год11 просмотров
Компанія справді є шахраями. 1. Служба підтримки. Вони надають консультації та в ніяку відмовляються реєструвати якісь заявки для керівництва або фахівців які мають розібратися в ситуації, якщо вважають, що ситуація є не важливою, та вони праві. Для того, щоб подати звернення, краще приходьте в магазин Київстару, або наберіть в інтернеті "Офіційне звернення Київстар". Пишіть або на електронну пошту, або через електронну форму на сайті. Також, можна спілкуватися з цією компанією і в чаті, але їм там теж тяжко щось довести, але можна робити скріншоти і мати докази їх порушень. В магазині вони зобов'язані реєструвати офіційні звернення, бо такий є закон "Про звернення громадян". Можете і поштовий лист писати, як вам зручніше. Якщо компанія порушила ваші права, та просто вкрала гроші (у багатьох приблизно так, а особисто в мене вони теж крали постійно гроші, поки не розібрався та не заставив повернути), ви маєте право звернутися у службу захисту прав споживачів (зі скаргою на прАТ "Київстар"), або на Урядову гарячу лінію (дзвоніть 1545). 2. Крадуть гроші. Вони завжди крали гроші і повертали їх лише якщо ви того доб'єтеся. Це аферисти. Послуги надають не якісно, нічого робити з цим не хочуть. При проблемах з інтернетом нічого не кажуть, майстра відмовляються викликати. Впевнений, компанія Київстар навіть тут відгуки не читає. Вони взагалі не читають відгуків
Достоинства:
Багато людей користується, наче зробили ілюзію зручності та економії
Недостатки:
Вони крадуть більше ніж ви зекономите, вони просто підводять людей та ПРОСТО НА...БУЮТЬ ЛЮДЕЙ НА ГРОШІ
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Шахрайська компанія - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
1. Служба підтримки. Вони надають консультації та в ніяку відмовляються реєструвати якісь заявки для керівництва або фахівців які мають розібратися в ситуації, якщо вважають, що ситуація є не важливою, та вони праві. Для того, щоб подати звернення, краще приходьте в магазин Київстару, або наберіть в інтернеті "Офіційне звернення Київстар". Пишіть або на електронну пошту, або через електронну форму на сайті. Також, можна спілкуватися з цією компанією і в чаті, але їм там теж тяжко щось довести, але можна робити скріншоти і мати докази їх порушень. В магазині вони зобов'язані реєструвати офіційні звернення, бо такий є закон "Про звернення громадян". Можете і поштовий лист писати, як вам зручніше. Якщо компанія порушила ваші права, та просто вкрала гроші (у багатьох приблизно так, а особисто в мене вони теж крали постійно гроші, поки не розібрався та не заставив повернути), ви маєте право звернутися у службу захисту прав споживачів (зі скаргою на прАТ "Київстар"), або на Урядову гарячу лінію (дзвоніть 1545).
2. Крадуть гроші. Вони завжди крали гроші і повертали їх лише якщо ви того доб'єтеся. Це аферисти. Послуги надають не якісно, нічого робити з цим не хочуть. При проблемах з інтернетом нічого не кажуть, майстра відмовляються викликати. Впевнений, компанія Київстар навіть тут відгуки не читає. Вони взагалі не читають відгуків
отзыв
Комментарии к отзыву