Kyivstar user Відгук додано 15 червня, 2023 год20 переглядів
Києвстар ошукує своїх клієнтів помітила, що почали списуватись зайві кошти з квітня місяця незрозуміло на що. Подивившись виписку по коштам, зрозуміла, що я "щаслива" власниця послуги, яку я ніколи не замовляла - "Мобільний захист". Написала в службу пітримки києвстар, спитала звідки у мене ця послуга і як її відключити. На що мені оператор грубо заявив, що "цю послугу ви підключали через СМС чи через додаток" і скинув ссилку на пакет "Мобільний захист", тіпа читайте все самі і що через додаток Mobile safety Kyivstar її можна відключити(що не правда). Не відповівши на жодне питання, просто закінчив діалог.
Але те що я його не підключала цю послугу, це сто відсотків і цей додаток бачу вперше в очі як і дізнаюсь про дану послугу. В смс-ках за останні 5 років ніде не значиться, що я активувала цю послугу і що мені її було надано. На питання, коли ж я її активувала, цей тіп сказав, що він не знає. Хоча бачу по випискам, що гроші почали списуватись з квітня, рівно тоді коли ціна за тариф була піднята.
І постає питання, якщо додаток я не встановлювала і смс не могла відправити, будучи за кордоном смс не можна відправити на короткі номери київстар(бо просто отримую "can't send message with KYIVSTAR, error 38") Яким чином послуга в мене активізувалась з квітня?
Ну і вишенька на торті Щоб відключити послугу треба знов таки відправити смс на короткий номер 6911, але якщо знаходитесь за кордоном, то відповідно при надсиланні смс на короткі номери Києвстар отримаєте "can't send message with KYIVSTAR, error 38". І відключити її не можна ніяк.
Дякую Києвстару за послугу, яку неможливо виключити і яку я навіть не замовляла. 3 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар ошукує своїх клієнтів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
помітила, що почали списуватись зайві кошти з квітня місяця незрозуміло на що. Подивившись виписку по коштам, зрозуміла, що я "щаслива" власниця послуги, яку я ніколи не замовляла - "Мобільний захист". Написала в службу пітримки києвстар, спитала звідки у мене ця послуга і як її відключити.
На що мені оператор грубо заявив, що "цю послугу ви підключали через СМС чи через додаток" і скинув ссилку на пакет "Мобільний захист", тіпа читайте все самі і що через додаток Mobile safety Kyivstar її можна відключити(що не правда). Не відповівши на жодне питання, просто закінчив діалог.
Але те що я його не підключала цю послугу, це сто відсотків і цей додаток бачу вперше в очі як і дізнаюсь про дану послугу. В смс-ках за останні 5 років ніде не значиться, що я активувала цю послугу і що мені її було надано.
На питання, коли ж я її активувала, цей тіп сказав, що він не знає. Хоча бачу по випискам, що гроші почали списуватись з квітня, рівно тоді коли ціна за тариф була піднята.
І постає питання, якщо додаток я не встановлювала і смс не могла відправити, будучи за кордоном смс не можна відправити на короткі номери київстар(бо просто отримую "can't send message with KYIVSTAR, error 38") Яким чином послуга в мене активізувалась з квітня?
Ну і вишенька на торті
Щоб відключити послугу треба знов таки відправити смс на короткий номер 6911, але якщо знаходитесь за кордоном, то відповідно при надсиланні смс на короткі номери Києвстар отримаєте "can't send message with KYIVSTAR, error 38".
І відключити її не можна ніяк.
Дякую Києвстару за послугу, яку неможливо виключити і яку я навіть не замовляла.
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку