12 06 22 перед оформленням контракту в Вашому центрі обслуговування абонентів (Проспект Перемоги 108/1 м. Київ) співробітники центру мене зобов’язали компенсувати заборгованість 20 грн. Я вніс готівкою в термінал (розміщений в цьому ж центрі обслуговування абонентів КС) купюру 50 грн. Мені повідомили після того, що залишок йде на бонусний рахунок. Зараз на бонусному рахунку – нуль (це повідомив мені сьогодні Ваш працівник чату ID 7103). Прошу терміново вирішити питання – куди ділися кошти з бонусного рахунку. Я не лише не використовував бонусні кошти, а просто не вмію нічого сплачувати за рахунок бонусних коштів. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
зникли гроші з бонусного рахунку (добре що було лише 30 грн) - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
12 06 22 перед оформленням контракту в Вашому центрі обслуговування абонентів (Проспект Перемоги 108/1 м. Київ) співробітники центру мене зобов’язали компенсувати заборгованість 20 грн. Я вніс готівкою в термінал (розміщений в цьому ж центрі обслуговування абонентів КС) купюру 50 грн. Мені повідомили після того, що залишок йде на бонусний рахунок. Зараз на бонусному рахунку – нуль (це повідомив мені сьогодні Ваш працівник чату ID 7103).
Прошу терміново вирішити питання – куди ділися кошти з бонусного рахунку. Я не лише не використовував бонусні кошти, а просто не вмію нічого сплачувати за рахунок бонусних коштів.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку