Був на тарифі 135 грн, з наступного місяця Київстар повідомив про підняття вартості тарифу до 175 грн. Через систему Мій Київстар зайшов у список доступних тарифів, щоб вибрати дешевший, знайшов за 87 грн акційний на перший місяць. При спробі підключити видало повідомлення, що недостатньо грошей на рахунку і треба спочатку поповнити рахунок. Поповнив рахунок і знову спробував підключити новий тарифний план, але його вже не було в списку тарифів. Оскільки вибору не було, то підключив тариф за 175 грн, гроші зняло миттєво але тариф так і не підключило. Пройшло два дні, тариф не підключило. Звернулись у центр надання послуг Київстар. Там порекомендували поповнити ще на 87 грн, щоб підключило перший тариф і повідомити оператору, щоб створив заявку на повернення коштів 175грн. Так і зробили, повнили на 87 грн, тариф підключило. Подзвонили до оператора, він відмовився створювати заявку. На питання, чому зняло 175 грн і не надано тариф він не зміг пояснити. Було багато відмазок. От таке ставлення до постійного клієнта, дякую Київстар. Мабуть буду переводити всю сім'ю на іншого оператора. Нас у сім'ї 6 клієнтів Київстар уже досить давно. Київстар це не клієнто орієнтована компанія. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Гроші за місячний тариф зняли, послуги не надали - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку