Сергей Відгук додано 10 травня, 2023 год82 перегляда
Починаючи з грудня 2022 року по сьогодні (травень 2023) не можуть відновити деактивовану сімкарту, яку вони ж самі і деактивували, з невідомих причин. На регулярні запити: коли відновлять сімкарту, відповідь одна - наші спеціалісти працюють, нам жаль що так склалося, вони розуміють незручність і т.ін. Київстар - хочу вам сказати, що ви є прикладом безвідповідальності і некомпетентності. Як можна деактивувати номер, який належить одній людини протягом останніх 20 років?!?! і як ваші, так звані спеціалісти за пів року не спромоглися вирішити цю проблему? Напевно, через їхню кваліфікацію? А можливо, ви, київстар, плювати хотіли на своїх клієнтів. І всі ваші реклами і решта піару - не більше ніж лицемірний вияв вашої клієнтоорієнтовності. Прикро, що зв'язався з вашою конторою і маю номер, з яким пов'язана велика частина життя. Дуже сподіваюся, що підете ви за рускім воєним кораблем! 1 згоден
я і чоловік були абонентами київстар майже 24 роки, але якість прслуг івідношення до вирішення проблем нарешті змусили нас перейти на іншого оператора зі збереженням номера
ще є варіант і у лайфа і у водафона підбору номеру тел за «збігом»
можна ввести у пошуку 4 цифри вашого старго номера і вибрати дуже схожий на новому операторі
розумію що це так собі варіант, але хотілось вас якось підтримати
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Сімкарта деактивована пів року - їхні "спеціалісти працюють" - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
На регулярні запити: коли відновлять сімкарту, відповідь одна - наші спеціалісти працюють, нам жаль що так склалося, вони розуміють незручність і т.ін.
Київстар - хочу вам сказати, що ви є прикладом безвідповідальності і некомпетентності. Як можна деактивувати номер, який належить одній людини протягом останніх 20 років?!?! і як ваші, так звані спеціалісти за пів року не спромоглися вирішити цю проблему? Напевно, через їхню кваліфікацію? А можливо, ви, київстар, плювати хотіли на своїх клієнтів. І всі ваші реклами і решта піару - не більше ніж лицемірний вияв вашої клієнтоорієнтовності.
Прикро, що зв'язався з вашою конторою і маю номер, з яким пов'язана велика частина життя. Дуже сподіваюся, що підете ви за рускім воєним кораблем!
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
я і чоловік були абонентами київстар майже 24 роки, але якість прслуг івідношення до вирішення проблем нарешті змусили нас перейти на іншого оператора зі збереженням номера
ще є варіант і у лайфа і у водафона підбору номеру тел за «збігом»
можна ввести у пошуку 4 цифри вашого старго номера і вибрати дуже схожий на новому операторі
розумію що це так собі варіант, але хотілось вас якось підтримати