Сергей: Починаючи з грудня 2022 року по сьогодні (травень 2023) не можуть відновити деактивовану сімкарту, яку вони ж самі і деактивували, з невідомих причин. На регулярні запити: коли відновлять сімкарту, відповідь одна - наші спеціалісти працюють, нам жаль що так склалося, вони розуміють незручність і т.ін. Київстар - хочу вам... 10.05.2023
Сергей: Відключили сімкарту без попередження, без смс - просто так. Відповідно, ні передзвонити їм, або пройти авторизацію в системі неможливо. Тільки з іншого номера, потім очікуючи хвилин 20 можливо вислухати загальні фрази: помилково, спеціалісти працюють, отримаєте смс. Сволота, вас не цікавить нічого окрім взяти гроші і все! Жодного нормального сервісу ви... 29.12.2022
Сергей: По чистоте и аккуратности SOCAR для меня был эталоном. На заправку в Черкасской обл. заезжали и раньше: заправиться и перекусить. Ехали с семьей в Одессу, заехали и в этот раз, к сожалению. Взяли перекусить себе и детям. Приехали в Одессу. Часа через 4 жена почувствовала себя не очень хорошо:... 25.04.2017
Сергей: Летали с семьей в Германию. На регистрации работник МАУ: "У Вас не оплачен багаж". Отвечаю: "Посмотрите, пожалуйста, внимательно - багаж оплачен в агентстве. Вы же видите, что детьми, как можно лететь без багажа?" "Нашлась" информация в системе. Ура! Перед выходом на улицу, рукав очевидно дорого для МАУ, в автобус: "У... 15.03.2017