Понад 7 років користуюсь послугами Київстар, весь час було як і у інших операторів раз на пів року подорожчання тарифів, але то нормально, бо сума зростала на 10-20%, тепер в один момент ціна зросла на 60% за 1 місяць, прикриваючись війною, при тому якості покриття не мвє гарної, постійні перебої в роботі, проблеми з можливістю телефонувати людям, весь час вибиває дзвінки, і це по всьому місту, хоч проблем з електроенергією немає. В випадку що впм буде необхідна допомога оператора, зв'язатися з ними вдається не завжди навіть протягом одного дня, функція безлім інтернету також як виявилося не безлімітна. В загальному бути клієнтом Київстару можна оцінити на 2/5 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не все так гарно як може бути - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку