Володимир Відгук додано 18 квітня, 2023 год23 перегляда
При відновленні тарифу знята двійна оплата (двічі по 350 гривень). 14 квітня 2023 року я отримав SMS:"За 20 гривень надано на день дзвінки в мережі та безлім інтернет на швидкості до 0,8 Мбіт/с. Щоб зараз отримати пакет послуг на 4 тижні за 350 гривень, поповни, будь ласка рахунок ТА замов його самостійно *578# або в Мій Київстар...". Я виконав інструкцію, поповнив рахунок на 800 гривень та замовив самостійно пакет по вказаному номеру. Сьогодні я виявив, що у мене з рахунку знято 700 гривень. Операторка, до якої я додзвонився, пояснила мені, що з мене зняли двічі 350 гривень, бо я другий раз замовив пакет послуг, а опції повернення мені 350 гривень, які пішли в оплату замовлення пакету, який у мене і так вже був і який я вже оплатив, немає. Але я точно виконав інструкцію з SMS. Вважаю це спробою шахрайства через недбале складання інформаційної SMS.
Переваги:
Взагалі зв'язок непоганий.
Недоліки:
- Нечіткість інструкцій в SMS, за рахунок чого відкриваються можливості обману абонентів, який дуже схожий на замасковане шахрайство.
- Персонал довідкової служби байдужий до проблем абонентів і відсторонюється від виправлення власних помилок.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Замасковане шахрайство - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Всё точно так же. Деньги не вернули. Перехожу к другому оператору