В мобільному додатку немає можливості змінити тариф без домашнього інтернету. З урахуванням, що домашній інтернет від київстару працює жахливо, і я вирішив від нього відмовитись - мені довелось змінювати тариф через оператора. Але компанія після дзвінку оператору просто відключила в мене як доманшій інтернет, так і повністю мобільний зв'язок(за який в мене було до кінця місяця проплачено), ще й додатково знаявши 10 грн з рахунку, так як я здійснив дзвінок, думаючи що у мене все ж таки залишилась послуга, за яку я заплатив. Думав залишись у них тільки на моб. зв'язку, але після такої грабіжки відмовляюсь повністю. Ціни підняли, якість послуг жалхива, кол центр взагалі не компетентний, ніколи нічого не докажеш, завжди винним зроблять з тебе. Якщо щось допомогти клієнту то у них або додаток завис, або система заглючила, або ще щось, а як кошти зняти з рахунку "просто так" то вони перші
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Грабіжка клієнтів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Ціни підняли, якість послуг жалхива, кол центр взагалі не компетентний, ніколи нічого не докажеш, завжди винним зроблять з тебе.
Якщо щось допомогти клієнту то у них або додаток завис, або система заглючила, або ще щось, а як кошти зняти з рахунку "просто так" то вони перші
відгук
Коментарі до відгуку