Крістіан Отзыв написан 30 марта, 2023 год2 просмотра
В мобільному додатку немає можливості змінити тариф без домашнього інтернету. З урахуванням, що домашній інтернет від київстару працює жахливо, і я вирішив від нього відмовитись - мені довелось змінювати тариф через оператора. Але компанія після дзвінку оператору просто відключила в мене як доманшій інтернет, так і повністю мобільний зв'язок(за який в мене було до кінця місяця проплачено), ще й додатково знаявши 10 грн з рахунку, так як я здійснив дзвінок, думаючи що у мене все ж таки залишилась послуга, за яку я заплатив. Думав залишись у них тільки на моб. зв'язку, але після такої грабіжки відмовляюсь повністю. Ціни підняли, якість послуг жалхива, кол центр взагалі не компетентний, ніколи нічого не докажеш, завжди винним зроблять з тебе. Якщо щось допомогти клієнту то у них або додаток завис, або система заглючила, або ще щось, а як кошти зняти з рахунку "просто так" то вони перші
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Грабіжка клієнтів - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Ціни підняли, якість послуг жалхива, кол центр взагалі не компетентний, ніколи нічого не докажеш, завжди винним зроблять з тебе.
Якщо щось допомогти клієнту то у них або додаток завис, або система заглючила, або ще щось, а як кошти зняти з рахунку "просто так" то вони перші
отзыв
Комментарии к отзыву