Viktor Відгук додано 21 березня, 2023 год6 переглядів
Як вам таке? Компанія Київстар знайшла спосіб вкотре розводити клієнтів на гроші, адже за звітами вони втрачають прибуток, тож треба підзаробити...а як? Звісно з кишень клієнтів...От скажімо кожен клієнт впевнений що оплативши тариф він спокійно користується 28 днів проплоченими послугами, так мало б бути в цевілізованій компанії, скажімо в Англії, Португалії де інде но не в Україні... Будьте готові що вам нададуть 10-13 днів послуги а потім ви чудом дізнаєтесь що в ночі вас перевели на інший тариф, дізнаєтесь що з рахунку списались залишки коштів скажімо за послуги інтернету поза тарифом, а від компанії отримаєте лаконічну відповідь, це помилка оператора кул.центру, чи якогось працівника, вам повернуть 6 або 10 гривень компенсації за 15 днів, ну якщо в вас в перший день зніме 60 і більше гривень, то цілком можливо що вам вернуть 70 і відповідь... Так це помилка працівника, ми вибачаємось повернути тариф ми не можемо виберіть з теперішніх які в рази дорощі... А те що компанія брала зобов'язання надати послуги то виявляється це ніде не записано: захотіли надали, захотіли ні і це в правах компанії. Спробуєте добитись відповіді через тех.відділ будьте готові що факт надання вам 10-20 гривень є фактом для них закривати підняте питання без розгляду, звісно вам надішлють безмістовні відписку, що мол працівника покарають, а ваші притензії щодо компанії їм не зрозумілі, мол ви не можете пояснити як їм вам допомогти, потім триватиме серія блокувань в кулцентрі, потім серія брехні що мол ми робираємось що легко перевірити попросивши скріншоти рішень і надсилань відповіді, а от тоді починається саме цікаво...постійне перенесення розгляду саме вашого питання...на пів дня, потім ще на день, а потім навіть вас не будуть ставити до відома про терміни і дати... Головне щоб ви платили не 125 грн чи 150, чи 175 як раніше , а 225-250-350 по нових тарифах і виходить що щоразу не факт що послугу нададуть... А потім жаліються що клієнтів на 6,5%менше як в минулий фінансовий рік і в них немає прибутку.... Для компанії люди як дійні корови головне щоб несли гроші... Головне питання за що?
Переваги:
Плюси визнали що помилився працівник
Недоліки:
Не запропонували шляхи вирішення проблеми, відкинули без розгляду запропоновані клієнтом шляхи вирішення клієнтом, надають недостовірну інформації по значному спектру незручних питань, постійно блокують номер через кулцентр,
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар пробиває дно в ставленні до клієнтів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку