Київстар пробиває дно в ставленні до клієнтів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)

Київстар (Kyivstar)
Відгук додано 21 березня, 2023 год 6 переглядів
Як вам таке? Компанія Київстар знайшла спосіб вкотре розводити клієнтів на гроші, адже за звітами вони втрачають прибуток, тож треба підзаробити...а як? Звісно з кишень клієнтів...От скажімо кожен клієнт впевнений що оплативши тариф він спокійно користується 28 днів проплоченими послугами, так мало б бути в цевілізованій компанії, скажімо в Англії, Португалії де інде но не в Україні... Будьте готові що вам нададуть 10-13 днів послуги а потім ви чудом дізнаєтесь що в ночі вас перевели на інший тариф, дізнаєтесь що з рахунку списались залишки коштів скажімо за послуги інтернету поза тарифом, а від компанії отримаєте лаконічну відповідь, це помилка оператора кул.центру, чи якогось працівника, вам повернуть 6 або 10 гривень компенсації за 15 днів, ну якщо в вас в перший день зніме 60 і більше гривень, то цілком можливо що вам вернуть 70 і відповідь... Так це помилка працівника, ми вибачаємось повернути тариф ми не можемо виберіть з теперішніх які в рази дорощі... А те що компанія брала зобов'язання надати послуги то виявляється це ніде не записано: захотіли надали, захотіли ні і це в правах компанії. Спробуєте добитись відповіді через тех.відділ будьте готові що факт надання вам 10-20 гривень є фактом для них закривати підняте питання без розгляду, звісно вам надішлють безмістовні відписку, що мол працівника покарають, а ваші притензії щодо компанії їм не зрозумілі, мол ви не можете пояснити як їм вам допомогти, потім триватиме серія блокувань в кулцентрі, потім серія брехні що мол ми робираємось що легко перевірити попросивши скріншоти рішень і надсилань відповіді, а от тоді починається саме цікаво...постійне перенесення розгляду саме вашого питання...на пів дня, потім ще на день, а потім навіть вас не будуть ставити до відома про терміни і дати... Головне щоб ви платили не 125 грн чи 150, чи 175 як раніше , а 225-250-350 по нових тарифах і виходить що щоразу не факт що послугу нададуть... А потім жаліються що клієнтів на 6,5%менше як в минулий фінансовий рік і в них немає прибутку.... Для компанії люди як дійні корови головне щоб несли гроші... Головне питання за що?
Переваги:
  1. Плюси визнали що помилився працівник
Недоліки:
  1. Не запропонували шляхи вирішення проблеми, відкинули без розгляду запропоновані клієнтом шляхи вирішення клієнтом, надають недостовірну інформації по значному спектру незручних питань, постійно блокують номер через кулцентр,
1 згоден



Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Київстар (Kyivstar)
Всі відгуки

1.2 5
12895 відгуків / 2089957 переглядів
Київстар (Kyivstar)
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше

kyivstar.ua
Перейти на сайт
Оператори мобільного зв'язку
LycaMobile
LycaMobile

Рейтинг: 2.3
650 відгуків
Услуга Киевстар «Экстра деньги»
Услуга Киевстар «Экстра деньги»

Рейтинг: 1.8
22 відгука
Тариф МТС "Смартфон"
Тариф МТС "Смартфон"

Рейтинг: 2.8
30 відгуків
Киевстар 3G
Киевстар 3G

Рейтинг: 1.5
320 відгуків
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 відгуків
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2526 відгуків
МТС (MTS)
МТС (MTS)

Рейтинг: 1.3
4955 відгуків
Оператор связи ТриМоб (3Mob)
Оператор связи ТриМоб (3Mob)

Рейтинг: 3
100 відгуків
EUREKA
EUREKA

Рейтинг: 3.7
40 відгуків
djuice
djuice

Рейтинг: 2.6
138 відгуків