Київстар пробиває дно в ставленні до клієнтів - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)

Киевстар (Kyivstar)
Отзыв написан 21 марта, 2023 год 6 просмотров
Як вам таке? Компанія Київстар знайшла спосіб вкотре розводити клієнтів на гроші, адже за звітами вони втрачають прибуток, тож треба підзаробити...а як? Звісно з кишень клієнтів...От скажімо кожен клієнт впевнений що оплативши тариф він спокійно користується 28 днів проплоченими послугами, так мало б бути в цевілізованій компанії, скажімо в Англії, Португалії де інде но не в Україні... Будьте готові що вам нададуть 10-13 днів послуги а потім ви чудом дізнаєтесь що в ночі вас перевели на інший тариф, дізнаєтесь що з рахунку списались залишки коштів скажімо за послуги інтернету поза тарифом, а від компанії отримаєте лаконічну відповідь, це помилка оператора кул.центру, чи якогось працівника, вам повернуть 6 або 10 гривень компенсації за 15 днів, ну якщо в вас в перший день зніме 60 і більше гривень, то цілком можливо що вам вернуть 70 і відповідь... Так це помилка працівника, ми вибачаємось повернути тариф ми не можемо виберіть з теперішніх які в рази дорощі... А те що компанія брала зобов'язання надати послуги то виявляється це ніде не записано: захотіли надали, захотіли ні і це в правах компанії. Спробуєте добитись відповіді через тех.відділ будьте готові що факт надання вам 10-20 гривень є фактом для них закривати підняте питання без розгляду, звісно вам надішлють безмістовні відписку, що мол працівника покарають, а ваші притензії щодо компанії їм не зрозумілі, мол ви не можете пояснити як їм вам допомогти, потім триватиме серія блокувань в кулцентрі, потім серія брехні що мол ми робираємось що легко перевірити попросивши скріншоти рішень і надсилань відповіді, а от тоді починається саме цікаво...постійне перенесення розгляду саме вашого питання...на пів дня, потім ще на день, а потім навіть вас не будуть ставити до відома про терміни і дати... Головне щоб ви платили не 125 грн чи 150, чи 175 як раніше , а 225-250-350 по нових тарифах і виходить що щоразу не факт що послугу нададуть... А потім жаліються що клієнтів на 6,5%менше як в минулий фінансовий рік і в них немає прибутку.... Для компанії люди як дійні корови головне щоб несли гроші... Головне питання за що?
Достоинства:
  1. Плюси визнали що помилився працівник
Недостатки:
  1. Не запропонували шляхи вирішення проблеми, відкинули без розгляду запропоновані клієнтом шляхи вирішення клієнтом, надають недостовірну інформації по значному спектру незручних питань, постійно блокують номер через кулцентр,
1 согласен



Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Киевстар (Kyivstar)
Все отзывы

1.2 5
12895 отзывов / 2089950 просмотров
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее

kyivstar.ua
Перейти на сайт
Операторы мобильной связи
LycaMobile
LycaMobile

Рейтинг: 2.3
650 отзывов
Тариф МТС "Смартфон"
Тариф МТС "Смартфон"

Рейтинг: 2.8
30 отзывов
Киевстар 3G
Киевстар 3G

Рейтинг: 1.5
320 отзывов
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 отзывов
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2526 отзывов
МТС (MTS)
МТС (MTS)

Рейтинг: 1.3
4955 отзывов
Оператор связи ТриМоб (3Mob)
Оператор связи ТриМоб (3Mob)

Рейтинг: 3
100 отзывов
EUREKA
EUREKA

Рейтинг: 3.7
40 отзывов
djuice
djuice

Рейтинг: 2.6
138 отзывов