Сергій Відгук додано 11 березня, 2023 год5 переглядів
Почав з питання про операторський номер - дізнався це 7210 (хвилин 10 тому).. Попросив по базі CRM подивитися дату мого останнього звернення... Знайшли - правильно, звернення було 28 лютого. Попросив дати відповідь - чому нема відповіді. В базі CRM зазначено - выдповідь намагалися надати дзвінком, але я не брав трубку.. Я попросив залишити зараз звернення - надати відповідь письмово ту, яку хотіли проговорити. Відповіли, що це не можливо. Я сказав, що готую папери до суду - ще раз попросив. Сказали що можуть знову реєструвати звернення - знову попросили викласти суть. Виклав суть. Сказали що зареєстрували... Отак - ВСЕ ВІДНОСНО.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
спілкування в чаті з приводу звернення по не зарахуванню коштів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку