Maria Bomko Відгук додано 4 березня, 2023 год4 перегляда
Ще до нового року некоректно списали кошти у розмірі 275 грн, двічі. Кошти не повертають, хоча проблему підтвердили, як і те що бачать ці два помилкові списання з мобільного рахунку. По першій заявці хоч було підтвердження що розглянули і очікуйте повернення. По другій не надали ніякої інформації. Сьогодні оператор розповів що всім уже повернули кошти, а мені чомусь ні, і, о як несподівано, зафіксував знову заявку і сказав очікувати! По другій заявці некорректне списання коштів уже оператор описав як "ваша заявка про некоректне відображення суми на балансі". Списати 275 грн і некоректно баланс відобразити це різні речі!!! Я так розумію що вже ніхто нічого навіть не буде повертати. Цікаво тільки як наступного разу вже опишуть ситуацію, скажуть що то баланс некоректно відображався і я тупа просто мабуть, привиділось. 3 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не повертають кошти - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Тільки після письмового звернення буде розгляд (і то 30 днів), а так то не розглянули, то не так вас зрозуміли, то 20 робочих днів не так рахують.
Кошти не повернуть.
Була подібна ситуація - перейшов на іншого оператора.