Ivan Ternopol Відгук додано 3 лютого, 2023 год3 перегляда
київстар користуючись тим що практично є монополістом в даній сфері не перестає інакше не назвеш як обдирати користувачів. 1. зміна оплати з помісячної на 4 тижневу. 2. продумана система списуваня коштів за дене користування, на користь оператора звісно. 3. тарифи по високим цінам, + послуги якими не користуюсь. 4. не бажання зробити хоч один тариф по адекватній ціні (в межах 50-80 грн) і тільки для дзвінків, не всім треба інтернет і масу непотрібних послуг 5. постійна зміна кожного року умов діючого тарифу, або переведення на тариф не вигідний користувачу але для оператора більш прибутковий
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
тупі тарифи і не потрібні послуги - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1. зміна оплати з помісячної на 4 тижневу.
2. продумана система списуваня коштів за дене користування, на користь оператора звісно.
3. тарифи по високим цінам, + послуги якими не користуюсь.
4. не бажання зробити хоч один тариф по адекватній ціні (в межах 50-80 грн) і тільки для дзвінків, не всім треба інтернет і масу непотрібних послуг
5. постійна зміна кожного року умов діючого тарифу, або переведення на тариф не вигідний користувачу але для оператора більш прибутковий
відгук
Коментарі до відгуку