Віктор Відгук додано 1 лютого, 2023 год10 переглядів
Регулярно з рахунку знімаються гроші на послуги, які не були потрібні.
У мене найчастіше - це "100 МБ за 10 грн". Це продовжується вже десь рік. Вони починають зніматись непомітно, без підтвердження і навіть за день легко набігає до 100 грн. При цьому в пакеті ще є основний інтернет, або докуплені "5 ГБ за 50 грн". Або інколи знімаються, якщо не зміг швидко докупити 5 ГБ. Докупити їх повторно проблема, так як це можна зробити тільки через оператора.
Дзвоню до оператора щоб розібратись щодо зайвих нарахувань. Оператор часто каже "Так, дійсно бачу технічний збій тарифікації. Фіксую заявку. Інформуємо про розгляд у СМС." І потім треба довгий час чекати, і вже доводиться робити нові заявки.
Рахунок іде в мінус, блокуються послуги і доводиться поповнювати поки вони розглядають.
Потім приходить СМСка, декілька варіантів: * повернули Вам 20 грн; (при тому, що було знято більше, і за 20 грн не було б сенсу дзвонити) * складнощів із тарифікацією не виявлено;
І СМСок приходить менше, ніж було зроблено заявок. А оператор на це каже "Я бачу всі Ваші заявки успішно оброблені. Деталей я не знаю, бо їх обробляє технічний відділ."
Як результат йдуть місяці. Гроші не повертаються і не зрозуміло чому. І треба дзвонити знову і знову.
А розібратись у Мій Київстар не можуть навіть самі оператори. У витратах не показується як кожна окрема витрата вплинула на баланс. Можна додати витрати, але не зрозуміло від чого їх віднімати щоб перевірити чи правильний вийшов баланс рахунку. Деякі витрати не підписані - "Планова плата за тариф/послугу - 50 грн;" Як зрозуміти за що саме?
Переваги:
Багато корисних послуг.
Недоліки:
Непрозора тарифікація. Зайві нарахування. Неможливо самостійно перевірити облік коштів на рахунку.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Виманюють гроші з рахунку - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
У мене найчастіше - це "100 МБ за 10 грн". Це продовжується вже десь рік. Вони починають зніматись непомітно, без підтвердження і навіть за день легко набігає до 100 грн. При цьому в пакеті ще є основний інтернет, або докуплені "5 ГБ за 50 грн". Або інколи знімаються, якщо не зміг швидко докупити 5 ГБ. Докупити їх повторно проблема, так як це можна зробити тільки через оператора.
Дзвоню до оператора щоб розібратись щодо зайвих нарахувань. Оператор часто каже "Так, дійсно бачу технічний збій тарифікації. Фіксую заявку. Інформуємо про розгляд у СМС." І потім треба довгий час чекати, і вже доводиться робити нові заявки.
Рахунок іде в мінус, блокуються послуги і доводиться поповнювати поки вони розглядають.
Потім приходить СМСка, декілька варіантів:
* повернули Вам 20 грн; (при тому, що було знято більше, і за 20 грн не було б сенсу дзвонити)
* складнощів із тарифікацією не виявлено;
І СМСок приходить менше, ніж було зроблено заявок. А оператор на це каже "Я бачу всі Ваші заявки успішно оброблені. Деталей я не знаю, бо їх обробляє технічний відділ."
Як результат йдуть місяці. Гроші не повертаються і не зрозуміло чому. І треба дзвонити знову і знову.
А розібратись у Мій Київстар не можуть навіть самі оператори. У витратах не показується як кожна окрема витрата вплинула на баланс. Можна додати витрати, але не зрозуміло від чого їх віднімати щоб перевірити чи правильний вийшов баланс рахунку.
Деякі витрати не підписані - "Планова плата за тариф/послугу - 50 грн;" Як зрозуміти за що саме?
відгук
Коментарі до відгуку