Ситуація наступна- змушені!!! користуватися мобільним звязком від Київстар, оскільки з іншими операторами наразі проблема. Місяць тому почали надходити смс з пропозиціями перейти на новий тариф. з 50% відсотковою оплатою перших 8 тижнів спілкування. Пропозиція гарна, скористувалась нею, перевела одразу кілька номерів. І вгадайте що? Правильно ЛОХОТРОН- бо з одного з рахунків знялась повна сума за місяць. ЩО зробили б ПОРЯДНІ компанії в цьому випадку? правильно, вибачились і нарахували б пакет послуг безкоштовно, як це робить лайф чи водафон. А нє... Таких тупих відмазок я ще не чула. Отмазка перша- вам підключили цей тариф на загальних умовах, а ця акція персоналізована. Потім ок, побачили смс, надіслане мені, не пройшов варіант. Потім версія друга- не вчасно перейшли. термін дії скінчився- звірилися з датами, теж все гаразд. І нарешті третя версія, основна , як то кажуть вишенька на торті, цитую Ви некоректно здійснили перехід на цей тариф. Це як взагалі????!!!! як може бути "некоректно" зроблена заявка бути виконана?? Хтось може пояснити, ні? P.S ціна питання- 37 грн. І річ не в грошах. річ у відношенні. Я з Київстаром майже з перших років їх існування, проте останні два перейшла на Лайф і Водафон. Раз на рік роблю поповнення, щоб номер зберігся. При такому ставленні компанії буду так робити і надалі 2 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
обман клієнта - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку