Олена Литвинець Відгук додано 14 грудня, 2022 год2 перегляда
Мені найбільша досада за останній час це робота терміналу в магазині. Багато покупців не можуть зняти гроші і не можуть розплатитись бо нема світла. І провідний інетернет тут теж не допоможе. Радує те, що коли світло є, то платежі пролітають на ура. А решта проблем з тягучим інтернетом та важкими дозвонами не старшні. Провторюсь - мені зараз важливіший хоч якийсь заробіток, а завдяки київстару я його маю більшим! 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Можу працювавати і заробляти на користь країні і собі - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку