Андрій Відгук додано 8 грудня, 2022 год7 переглядів
На жаль знову повернулися до списання коштів, як вони це вміють. Їм усе одно як вони це роблять. Рівень обслуговування падає, а кошти як крали (по іншому не назвеш), так і крадуть.
Переваги:
- Краще працюють через мережу водафона, а ніж через свою
Недоліки:
- Краще працюють через мережу водафона, а ніж через свою
Гроші списуються тільки згідно з умовами тарифу, які абонент має знати, перш ніж починати тарифом користуватися. Також гроші можуть списуватися за додаткові послуги, які абонент собі самостійно, своїми пальчиками підключав (самовільно Київстар нічого не підключає).
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
В них тільки одне не змінюється - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку
Відгук є наклепом, а за наклеп ставлю дизлайк!
Я написав як воно є на справді. Я не оперую "десь почув" а тільки тим, з чим сам неодноразово зіштовхувався