Олег ОК Відгук додано 3 грудня, 2022 год1046 переглядів
Переглянув ще раз уважно наповнення загальнодоступних тарифів передплати Love UA. Тарифи загалом непогані, але дещо нелогічно вийшло: у найдешевшому тарифі Love UA маємо 1200 хвилин на будь які номери України, а у більш дорожчих тарифах Love UA На максимум і Love UA без меж маємо вже безліміт на Київстар і 150/275 хвилин на номери інших операторів. Наче одна лінійка тарифів, а такі діаметральні різниці з хвилинами.
Мабуть логічніше було б у кожному з цих трьох тарифів дати абонентам можливісь вибору: чи бажають мати безліміт на Київстар і трохи хвилин на інші напрямки, чи багато хвилин на всі напрямки.
Але тарифи все одно класні. До лютого 2023 року я ще прив'язаний до Vodafone (роком без абонплат), а потім якщо Vodafone не запропонує мені якоїсь супер привабливої персональної пропозиції, перенесу свій номер по MNP до КС. Тариф Love UA для мене дуже спокусливий, особливо можливість підключення послуги Відео на ходу (а рамках Суперсили) без додаткової плати. 1 згоден 5 не згодні
Ну, может такой разброс с минутами связан с тем, что в дорогих тарифах абоненты предпочитают общаться больше в мессенджерах, потому и пакеты минут такие небольшие в более дорогих тарифах, с безлимитным доступом к большому числу мессенджеров.
РЖУ з неадекватів-хейтерів, які вважають, що позитивні відгуки можуть писатися тільки за гроші працівниками/ботами оператора, а відгуки реальных абонентів можуть буті тільки негативними і ненавистними! Мене дуже смішать такі люди як ви і я радий, що багато таких людей щось тягне на сайти відгуків, бо з вами тут веселіше! Продовжуйте в тому ж дусі, залюбки поржу ще!
Ха-ха ржу с тупорылого бота олега ОК, который тут за деньги накручивает рейтинг опущенного Киевстара и трындит что делает всё за бесплатно. Не тупи, клоун
Кому завидовать? Тупым ботам, которые в жизни ничего не умеют, а тупо на своём вонючем диване строчат комменты за 5 рублей? Да и грех не посмеяться над убогими ботами
Не, приходят сюда с ред-форума, олни сплошные эксперты и умельцы И все свои "экспертные выводы" сводят к переходу на личности и кто тут бот, а кто не бот
Що вмієте ви? Переходити на особистості і писати бездоказові наклепи на незнайомих людей? Фактично, велике досягнення...
А спостерігати за тим, як у вас підгорає від позитивних відгуків, дуже прикольно! Тут вже один такий хейтер як ви був, і теж звинувачував саме мене в накручуванні рейтингу.
Рейтинг мобільних операторів визначається не зірочками на якомусь там сайті відгуків, а кількістю абонентів. А з їх кількістю повний порядок. Київстар є лідером за кількістю абонентів вже багато років і якби був поганим оператором, їм би люди не користувалися.
Задоволені абоненти дуже рідко заходять на сайти відгуків. Сюди переважно люди йдуть скиглити через різні дрібниці, або писати наклепи, не зрозумівши умов тарифу чи ще чогось. Тому для мене рейтинг на цьому сайті абсолютно нічого не значить і користувачі цього сайту не є репрезентативною добіркою, щоб брати до уваги цей рейтинг.
Але хейтерам Київстару цього, нажаль, не зрозуміти.
А тепер напишіть знову, що я бот, проплачений і так далі - охоче з вас поржу ще!
Vodafone Ukraine за підсумками 2021 року мав 18,9 млн сім-карт. Але за результатами шести місяців 2022-го абонентська база становила 16,6 млн. Тобто вона зменшилася на 2,3 млн сім-карт.
«Київстар» завершив 2021 рік із показником 26,2 млн сім-карт. А за результатами півріччя 2022-го показав 24,8 млн. Таким чином абонентська база зменшилася на 1,4 млн сім-карт за пів року.
Lifecell наприкінці 2021 року мав 9,2 млн активних кліентів. А у липні 2022 року — 8,4 млн сім-карт.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Загальнодоступні тарифи Love UA - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Мабуть логічніше було б у кожному з цих трьох тарифів дати абонентам можливісь вибору: чи бажають мати безліміт на Київстар і трохи хвилин на інші напрямки, чи багато хвилин на всі напрямки.
Але тарифи все одно класні.
1 згоден 5 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Це все, що вам можу відповісти.
КРАПКА!
Не, приходят сюда с ред-форума, олни сплошные эксперты и умельцы
А спостерігати за тим, як у вас підгорає від позитивних відгуків, дуже прикольно!
Задоволені абоненти дуже рідко заходять на сайти відгуків. Сюди переважно люди йдуть скиглити через різні дрібниці, або писати наклепи, не зрозумівши умов тарифу чи ще чогось. Тому для мене рейтинг на цьому сайті абсолютно нічого не значить і користувачі цього сайту не є репрезентативною добіркою, щоб брати до уваги цей рейтинг.
Але хейтерам Київстару цього, нажаль, не зрозуміти.
А тепер напишіть знову, що я бот, проплачений і так далі - охоче з вас поржу ще!
«Київстар» завершив 2021 рік із показником 26,2 млн сім-карт. А за результатами півріччя 2022-го показав 24,8 млн. Таким чином абонентська база зменшилася на 1,4 млн сім-карт за пів року.
Lifecell наприкінці 2021 року мав 9,2 млн активних кліентів. А у липні 2022 року — 8,4 млн сім-карт.
https://speka.media/kiyivstar-vodafone-i-lifecell-vtratili-za-pivroku-45-mln-abonentiv-xto-bilse-937oqv
Всі оператор втратили частину абонентів (головним чином через війну і окупацію частини території Україні), але Київстар надалі є лідером!