Списали кошти за якісь доп послуги в першу чергу ,а основну послугу зв'язку залишили відключеною!( Баша то років був абонентом в цього оператора і не очікував такого ставлення і небажання вирішити це не порозуміння.
Недоліки:
На жаль працюють люди ,які нічого не хочуть робити для покращення сервісу і росту оператора. Роблять з абонентів дурнів!(
Київстар не підключає самовільно жодних додатково платних послуг. Тільки сам абонент, своїми пальчиками, може щось таке підключити.
У відгуку не написано, які саме послуги було підключено. Написано про "якісь доп. послуги", без уточнення, які саме. Воно й не дивно, тому що цей відгук є звичайним наклепом!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не рекомендую! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Баша то років був абонентом в цього оператора і не очікував такого ставлення і небажання вирішити це не порозуміння.
відгук
Коментарі до відгуку
У відгуку не написано, які саме послуги було підключено. Написано про "якісь доп. послуги", без уточнення, які саме. Воно й не дивно, тому що цей відгук є звичайним наклепом!
Дизлайк!