Ольга Левченко Відгук додано 16 листопада, 2022 год2 перегляда
Я вже 9 місяців живу за кордоном. Всі ці місяці поповнювала рахунок, як раніше робила це в Україні, і мені автоматично надавався пакет послуг в роумінгу. Цього разу я поповнила рахунок 2 листопада, щоб на рахунку було достатньо грошей для підключення пакету послуг. АЛЕ замість цього Київстар почав знімати з рахунку по 10 грн, наче в мене не вистачало коштів для підключення послуг. Я спитала в оператора, що це за бардак. На що мені відповіли, що з моїх 100 грн, які необхідні для надання пакету, 50 грн були зарезервовані! Кажуть, що я користувалася мобільним інтернетом в день підключення послуг, і программа "подумала", що в мене лише 50 грн. Цікаво те, що мобільним інтернетом я користувалася в останнє в липні, і такого бардаку і "резервувань" не було. Я телефоную останні місяці лише мамі. А інтернетом користуюсь лише місцевого мобільного оператора. Що ще ЦІКАВО я маю подругу тут в Бельгії, іншу в Нідерландах, які теж мають Київстар, і вони користуються якраз мобільним інтернетом, але про жодні резервування 50 грн не чули. Перший оператор сказала мені, що я повинна була отримати смс, що будуть резервувати 50 грн, яке я не отримувала. А потім оператор (чоловік) сказав, що я взагалі повинна це була прочитати на сайті. Тобто я повинна кожного дня відкривати сайт Київстар і читати, що ви там нового придумали? Припиніть шахрайськи придумувати, як би це зняти зайві гроші з клієнтів! 1 згоден 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Списували гроші кожного дня замість того, щоб надати пакет послуг - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Що ще ЦІКАВО я маю подругу тут в Бельгії, іншу в Нідерландах, які теж мають Київстар, і вони користуються якраз мобільним інтернетом, але про жодні резервування 50 грн не чули.
Перший оператор сказала мені, що я повинна була отримати смс, що будуть резервувати 50 грн, яке я не отримувала. А потім оператор (чоловік) сказав, що я взагалі повинна це була прочитати на сайті. Тобто я повинна кожного дня відкривати сайт Київстар і читати, що ви там нового придумали? Припиніть шахрайськи придумувати, як би це зняти зайві гроші з клієнтів!
1 згоден 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку