Віктор Відгук додано 14 листопада, 2022 год1 перегляд
Набори абонента з другого разу стали нормами, при тому, що раніше це було виключення з правил. Ось такі сучасні реалії Скільки тут вини київстару а скільки побічних елементів впливу не мені судити, але факт є фактом. Я готовий з цим миритись, оскільки не важко набрати другий (дуже рідко третій) раз і почути того, кого треба. З інтернетом ще гірше. 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Дозвон не з першого разу - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку