Vera Usenko Відгук додано 14 листопада, 2022 год2 перегляда
Відсутність світла по чотири - пять годин на день доводить до сказу. Кінця краю цьому не видно. Домашній інтернет вмирає а мобільного катастрофічно не вистачає. Брати дорожчий, але кращий тариф щось не хочеться, проте іншого виходу я не бачу. Тут навіть щасливий день не допоможе, тим більш що його нема.... Питання, питання..... 1 не згоден
Не беріть дорожчі тарифи, вони того не варті. В чоловіка найдорожчий, а сенсу ніякого - на момент відключення світла у Київі (10-12 годин на день) інтернету та зв‘язку нема Зовсім, а гроші за ненадані послуги ніхто повертати не хоче! Краще змініть на нормального оператора.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Коли вже ця дурка закінчиться? - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку