Ганна Дмитрієва Відгук додано 8 листопада, 2022 год17 переглядів
Останнім часом йдуть перебої навіть коли є світло ,пишу в живий чат ,і якщо мені дуже пощастить ,то вислуховують запит і роблять так ,що інтернет починає працювати .Але кажуть ,що потрібно перезавантаження роутера тощо ,коли його вимикають ,хоча це не і не спрацьовує без бесіди з ними. Але,є така неприємність ,коли з’єднують ,починається розмова і просто беруть і відключаються від неї,залишаючи чат . Меня не дуже зрозуміло як це і як компанія допускає таке спілкування . Наприклад з 5 чатів -тількі один доходить до кінця . Максимально набридло таке відношення ,думаємо змінювати провайдера .
Недоліки:
Не доводять проблему у чаті до рішення і відключаються !!!
Навіть якщо світла немає по 13 годин -йде повна оплата тарифів
Навіть якщо є світло -може не бути інтернету довго .
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жахливий живий чат - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Але,є така неприємність ,коли з’єднують ,починається розмова і просто беруть і відключаються від неї,залишаючи чат .
Меня не дуже зрозуміло як це і як компанія допускає таке спілкування .
Наприклад з 5 чатів -тількі один доходить до кінця .
Максимально набридло таке відношення ,думаємо змінювати провайдера .
відгук
Коментарі до відгуку