Ганна Дмитрієва Отзыв написан 8 ноября, 2022 год17 просмотров
Останнім часом йдуть перебої навіть коли є світло ,пишу в живий чат ,і якщо мені дуже пощастить ,то вислуховують запит і роблять так ,що інтернет починає працювати .Але кажуть ,що потрібно перезавантаження роутера тощо ,коли його вимикають ,хоча це не і не спрацьовує без бесіди з ними. Але,є така неприємність ,коли з’єднують ,починається розмова і просто беруть і відключаються від неї,залишаючи чат . Меня не дуже зрозуміло як це і як компанія допускає таке спілкування . Наприклад з 5 чатів -тількі один доходить до кінця . Максимально набридло таке відношення ,думаємо змінювати провайдера .
Недостатки:
Не доводять проблему у чаті до рішення і відключаються !!!
Навіть якщо світла немає по 13 годин -йде повна оплата тарифів
Навіть якщо є світло -може не бути інтернету довго .
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Жахливий живий чат - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Але,є така неприємність ,коли з’єднують ,починається розмова і просто беруть і відключаються від неї,залишаючи чат .
Меня не дуже зрозуміло як це і як компанія допускає таке спілкування .
Наприклад з 5 чатів -тількі один доходить до кінця .
Максимально набридло таке відношення ,думаємо змінювати провайдера .
отзыв
Комментарии к отзыву