Михаил Відгук додано 14 жовтня, 2022 год2 перегляда
Щодо ""не критичних"" недоліків, то не знаю кому як припало, а мені при сервісах і регламентах київстару діставалось всякий раз. То гроші пропадали, то тариф не підключали, то ще всякі дрібні негаразди. Всі питання і проблеми потім в робочому порядку вирішували, але як кажуть осадочок залишився. Я думаю, що у 21-му сторіччі треба це робити непомітно для клієнтів. а так нормально
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Перерахував недоліки - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку