Хотіла побажати доброго дня, але він ніяк не добрий. Ця біда з інтернетом і телебаченням продовдується довго. Раніше це більше мій чоловік вирішував, але тепер після його смерті, ця біда з київстар ом перейшла до мене. 11 місяців біди і навіть війна нічогісінько не поміняла. Начинається місяць і проходить проплата і так тиждень - півтора все нормально... А потім починається досліджування сили моєго терпіння і паранормальних явищ прям. Я уже приблизно знаю коли мій Барабашка і Домовий начинають робити гадості з інтернетом і телебаченням і коли мені виплескувати гнів. Так кожен місяць і тиждень до кінця місяця я живу без скандалів і все саме по собі починає працювати. Капостники засипають знову і так по колу. Навіть війна не змінила нічого і що мене не було пів року дома. І знов казки і брехня. Гроші берут, а сервісу ніякого і при тому, що пів місяця вигризаю ЗА МОЇ ЖЕ ГРОШІ послуги. Думаю, що це потрібно було зробити раніше, але так довго була з КИЇВСТАР ОМ... Достали!!!! 1 згоден 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Бюрократия и скотское отношение! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку