Марина Отзыв написан 21 августа, 2022 год5 просмотров
Хотіла побажати доброго дня, але він ніяк не добрий. Ця біда з інтернетом і телебаченням продовдується довго. Раніше це більше мій чоловік вирішував, але тепер після його смерті, ця біда з київстар ом перейшла до мене. 11 місяців біди і навіть війна нічогісінько не поміняла. Начинається місяць і проходить проплата і так тиждень - півтора все нормально... А потім починається досліджування сили моєго терпіння і паранормальних явищ прям. Я уже приблизно знаю коли мій Барабашка і Домовий начинають робити гадості з інтернетом і телебаченням і коли мені виплескувати гнів. Так кожен місяць і тиждень до кінця місяця я живу без скандалів і все саме по собі починає працювати. Капостники засипають знову і так по колу. Навіть війна не змінила нічого і що мене не було пів року дома. І знов казки і брехня. Гроші берут, а сервісу ніякого і при тому, що пів місяця вигризаю ЗА МОЇ ЖЕ ГРОШІ послуги. Думаю, що це потрібно було зробити раніше, але так довго була з КИЇВСТАР ОМ... Достали!!!! 1 согласен 1 не согласен
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Бюрократия и скотское отношение! - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву