Єдиний оператор якому я довіряла …але . Більше двох місяців знаходилися з родиною в окупованій Херсонській області . Змогли виїхати . Пройшло три тиждні і я дізнаюся , що на моєму рахунку - 473 грн . Звертаюсь до операторів і ВИЯВЛЯЄТЬСЯ , що у мене контрактна форма обслуговування ПРО ЯКУ Я НЕ ЗНАЛА !!! Адже коли купувала сім карту мені ніхто не давав підписувати ДОГОВІР !!! В якому доречі всі умови КРЕДИТУВАННЯ . Я чітко пам’ятаю , що зайшла до магазину Київстар та запитала чи можливо обрати номер аби легко запамятовувався . Обрала . Попросили паспорт . Я запитала навіщо мої паспортні дані . Консультант відповів , що ЗАРАЗ номери без паспорта НЕ НАДАЮТЬСЯ !!! Ну думаю може й добре , дані будуть підвязані . От і все . Ще раз наголошую , що я нічого не підписувала та мене ніхто не інформувавав про те , що я буду обслуговуватися за КОНТРАКТОМ . Сьогодні вдалося поговорити онлайн з консультантами Київстар . Перший сказав «Не може такого бути» та порекомендував заплатити заборгованість + 100 грн ще на перехід до звичайного режиму передоплата. Другий взагалі тупо закидав посиланнями на сайт Київстар та правилами користування . Ось така відповідальність . Доречі договір з МОЇМ ПІДПИСОМ мені ніхто так і не надав .
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Контракт скарга - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку