Віталій Відгук додано 23 квітня, 2022 год3 перегляда
12.02 підключив корпоративний номер телефону, яким так і НЕ КОРИСТУВАВСЯ. В зв'язку з воєнними діями не мав змоги зайнятись його відключення. Подав заявку на відключення в середині Квітня. Але мало того що мені нарахували за березень плату (мали на те юр.підстави) так ще й повідомили що нарахування продовжиться до кінця місяця. Нарахування оплати за послуги якими не я користувався трохи не по партнерські, а в умовах військових дій, і не по людськи. Пару слів про обслуговування, витратив близько 30 хв. щоб дозвонитись до оператора який обслуговує корпоративних клієнтів, на що той повідомив мені, що в мене всього є 1 хв. на спілкування!!! 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Корпоративний зв'язок - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Нарахування оплати за послуги якими не я користувався трохи не по партнерські, а в умовах військових дій, і не по людськи.
Пару слів про обслуговування, витратив близько 30 хв. щоб дозвонитись до оператора який обслуговує корпоративних клієнтів, на що той повідомив мені, що в мене всього є 1 хв. на спілкування!!!
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку