Віталій Отзыв написан 23 апреля, 2022 год3 просмотра
12.02 підключив корпоративний номер телефону, яким так і НЕ КОРИСТУВАВСЯ. В зв'язку з воєнними діями не мав змоги зайнятись його відключення. Подав заявку на відключення в середині Квітня. Але мало того що мені нарахували за березень плату (мали на те юр.підстави) так ще й повідомили що нарахування продовжиться до кінця місяця. Нарахування оплати за послуги якими не я користувався трохи не по партнерські, а в умовах військових дій, і не по людськи. Пару слів про обслуговування, витратив близько 30 хв. щоб дозвонитись до оператора який обслуговує корпоративних клієнтів, на що той повідомив мені, що в мене всього є 1 хв. на спілкування!!! 1 согласен
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Корпоративний зв'язок - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Нарахування оплати за послуги якими не я користувався трохи не по партнерські, а в умовах військових дій, і не по людськи.
Пару слів про обслуговування, витратив близько 30 хв. щоб дозвонитись до оператора який обслуговує корпоративних клієнтів, на що той повідомив мені, що в мене всього є 1 хв. на спілкування!!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву