Сергей Мякенко Відгук додано 22 лютого, 2022 год4 перегляда
После того как подняли цену на Домашний интернет качество резко ухудшилось. Сначала думал что проблема с роутером, поменял роутер и ничего не поменялось. Роутер показует что все нормально а вот подключенные устройства пишут что подключение без доступа к интернету. Приходится перезагружать роутер и так до 15 раз на день. И такое не только у меня. В моем городе такое у многих. И именно после поднятия цен. Придется искать другого провайдера. На горячей линии Киевстар несут чушь. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Домашний интернет - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку