Олександр Відгук додано 12 грудня, 2021 год181 перегляд
4.12.2021 через додаток "Мій Київстар" абонент з контрактним тарифним планом "Інтернет для батьків" замовив пакет "Дзвони як вдома" (200 грн на місяць за безлімітні дзвінки в декілька країн). Обіцяли надіслати SMS з інформацією, коли пакет буде підключено. SMS не надходило. Зателефонували оператору, і оператор впевнено сказав, що для тарифу "Інтернет для батьків" пакет "Дзвони як вдома" підключити не можна. Тоді цей пакет підключив інший член родини (з іншим тарифним планом "Спілкування без меж"), йому SMS надійшло майже одразу, гроші знялися, і все було добре. Через декілька днів перший абонент помітив, що гроші (200 грн) було знято і у нього. Знову телефонуємо оператору, на що той каже, що пакет першому абоненту було підключено, відключити його зараз і повернути гроші неможливо, а чому SMS з інформацією про підключення першому абоненту не надійшло, оператор пояснити не зміг. Фактично ми заплатили 400 грн за цей пакет через некоректну роботу додатку, SMS інформування та некомпетентність оператора Київстар. Вважаю, що в такій прикрій ситуації компанія, що цінує клієнтів, має шукати шляхи вирішення, і якщо немає можливості повернути гроші, то можна було би в якості компенсації запропонувати першому абоненту пакет "Дзвони як вдома" на другий місяць безкоштовно. Шкода, що Київстар не відповідає таким стандартам.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не інформують про зняття коштів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку