Склалася дуже неприємна ситуація,з 03.12.2021р. хотів перевести свій тарифний план на інший у звязку із : збільшенням абонплати за мій тариф Безлім Відео з 150грн до 200грн подав заявку на підключення іншого тарифу З 03.12.2021р по сьогоднішній день ніхто не може вирішити даної проблеми у звязку з технічними неполадками ні оператори, ні гаряча лінія ні сервісні центри, коли дзвоню до оператора говорять одне і те саме:вибачте за незручності ваша заява розглядається .Від 03.12.2021р я не можу нікуди додзвонитися абонплата не знімається ні за денний тариф ні за місячний.Я все розумію бувають різні ситуації але коли пройшло 8 днів і проблему не можуть вирішити це дуже погано тому я особисто НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОМПАНІЮ КИЇВСТАР і змушений перевестися на кращого оператора.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Проблема з тарифом - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку