Склалася дуже неприємна ситуація,з 03.12.2021р. хотів перевести свій тарифний план на інший у звязку із : збільшенням абонплати за мій тариф Безлім Відео з 150грн до 200грн подав заявку на підключення іншого тарифу З 03.12.2021р по сьогоднішній день ніхто не може вирішити даної проблеми у звязку з технічними неполадками ні оператори, ні гаряча лінія ні сервісні центри, коли дзвоню до оператора говорять одне і те саме:вибачте за незручності ваша заява розглядається .Від 03.12.2021р я не можу нікуди додзвонитися абонплата не знімається ні за денний тариф ні за місячний.Я все розумію бувають різні ситуації але коли пройшло 8 днів і проблему не можуть вирішити це дуже погано тому я особисто НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОМПАНІЮ КИЇВСТАР і змушений перевестися на кращого оператора.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Проблема з тарифом - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву