Приходить СМС з попередженням про закінчення тривалості тарифу та з проханням попвнити рахунок для подальшого нарахування діючого тарифу. Поповнюю рахунок і через тиждень приходить СМС від Київстару - "поповніть рахунок, у вас немає коштів". Як немає, коли має бути нараховано пакет послуг на місяць і безкоштовні звінки по київстар? Телефоную до оператора і виявляється що в цей самий день коли я заплатила за тариф - я ніби то "підключила послугу", за яку в мене списуються кошти. Звісно на підключення діючого тарифу грошей не вистачає. Жодних послуг я не підключала, бо користуюся телефоном виключно для звінків, в телефоні інтернетом не користуюся. Для чого мені підключати послугу з додатковими інтернет-послугами? Тепер я маю послугу, яка мені не потрібна і телефонувати нікуди не можу. Така то історія. В руки мій телефон нікому не попадав, користуюся ним лише я. Як так послуга сама підключилася?
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Підключаються послуги, які абонент не підключає і знімають кошти. - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку