Приходить СМС з попередженням про закінчення тривалості тарифу та з проханням попвнити рахунок для подальшого нарахування діючого тарифу. Поповнюю рахунок і через тиждень приходить СМС від Київстару - "поповніть рахунок, у вас немає коштів". Як немає, коли має бути нараховано пакет послуг на місяць і безкоштовні звінки по київстар? Телефоную до оператора і виявляється що в цей самий день коли я заплатила за тариф - я ніби то "підключила послугу", за яку в мене списуються кошти. Звісно на підключення діючого тарифу грошей не вистачає. Жодних послуг я не підключала, бо користуюся телефоном виключно для звінків, в телефоні інтернетом не користуюся. Для чого мені підключати послугу з додатковими інтернет-послугами? Тепер я маю послугу, яка мені не потрібна і телефонувати нікуди не можу. Така то історія. В руки мій телефон нікому не попадав, користуюся ним лише я. Як так послуга сама підключилася?
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Підключаються послуги, які абонент не підключає і знімають кошти. - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву