Євген Відгук додано 8 жовтня, 2021 год87 переглядів
Керівництво компаніі Київстар крокує не тим шляхом. Якщо закривати очі на проблему то вона нікуди не дінеться. Моя думка така: 1. Поверніть людям можливість самим оберати тарифні плани; 2. 30 днів а не 28 у пакетах; 3. Незнімати самовільно кошти з рахуну, хоче абонент заказати пакет нехай сам це робить, ні платить за хвелину по встановленій платі; 4. Невспів кинути кошти на акційний місяць інтернуту (10 грн.), а у тебе раз і зняли їх за день користування пакетом бо небуло 125 грн. на весь; 5. Посекундна тарифікація, а не похвелинна. Я впевнений, якщо керівництво компаніі Київстар хоча ці кроки на зустріч абонентам то до них самі люди потянуться. Що до мене особисто, то я легкістью віддаю гроші за ті послуги які є адекватними.
Недоліки:
Керівництво компаніі Київстар крокує не тим шляхом
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар обманює! Ганьба!!! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1. Поверніть людям можливість самим оберати тарифні плани;
2. 30 днів а не 28 у пакетах;
3. Незнімати самовільно кошти з рахуну, хоче абонент заказати пакет нехай сам це робить, ні платить за хвелину по встановленій платі;
4. Невспів кинути кошти на акційний місяць інтернуту (10 грн.), а у тебе раз і зняли їх за день користування пакетом бо небуло 125 грн. на весь;
5. Посекундна тарифікація, а не похвелинна.
Я впевнений, якщо керівництво компаніі Київстар хоча ці кроки на зустріч абонентам то до них самі люди потянуться. Що до мене особисто, то я легкістью віддаю гроші за ті послуги які є адекватними.
відгук
Коментарі до відгуку