Євген Отзыв написан 8 октября, 2021 год87 просмотров
Керівництво компаніі Київстар крокує не тим шляхом. Якщо закривати очі на проблему то вона нікуди не дінеться. Моя думка така: 1. Поверніть людям можливість самим оберати тарифні плани; 2. 30 днів а не 28 у пакетах; 3. Незнімати самовільно кошти з рахуну, хоче абонент заказати пакет нехай сам це робить, ні платить за хвелину по встановленій платі; 4. Невспів кинути кошти на акційний місяць інтернуту (10 грн.), а у тебе раз і зняли їх за день користування пакетом бо небуло 125 грн. на весь; 5. Посекундна тарифікація, а не похвелинна. Я впевнений, якщо керівництво компаніі Київстар хоча ці кроки на зустріч абонентам то до них самі люди потянуться. Що до мене особисто, то я легкістью віддаю гроші за ті послуги які є адекватними.
Недостатки:
Керівництво компаніі Київстар крокує не тим шляхом
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Київстар обманює! Ганьба!!! - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
1. Поверніть людям можливість самим оберати тарифні плани;
2. 30 днів а не 28 у пакетах;
3. Незнімати самовільно кошти з рахуну, хоче абонент заказати пакет нехай сам це робить, ні платить за хвелину по встановленій платі;
4. Невспів кинути кошти на акційний місяць інтернуту (10 грн.), а у тебе раз і зняли їх за день користування пакетом бо небуло 125 грн. на весь;
5. Посекундна тарифікація, а не похвелинна.
Я впевнений, якщо керівництво компаніі Київстар хоча ці кроки на зустріч абонентам то до них самі люди потянуться. Що до мене особисто, то я легкістью віддаю гроші за ті послуги які є адекватними.
отзыв
Комментарии к отзыву