Любовь Ющенко Відгук додано 30 вересня, 2021 год2 перегляда
Я не перша хто піднімає питання зворотнього звязку в київстраі. і насправді це їх больова точка. Я як споживач і клієнт хочу щоб мене вислухали, дали пораду чи консультауцію. а на ділі? Це треш насправді. Чому банки чи ініші організаці роботу кол цетрів вважают чуть не соновою роботи а оператор звязку інгонорить ? Це дуже великий мінус, який принижує здобутки.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Підтримка ДНО! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку