Нема послуги чи сервісу де б не виникали проблеми і негаразди. А мобільний звязок це те, де проблем буде вистачати. Спрпавжня велика компанія повинна вміти не тільки і не стільки надавати послуги, як боротися з супутніми проблемами, які виникають. Але в київстарі про це чомусь думають не на належному рівні.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Поганий рівень підтримки - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку