Alex Відгук додано 10 вересня, 2021 год13 переглядів
с 6 сентября пропал дома интернет. Там видимо обрыв кабеля или в парадной или на крыше дома. звонил на 460. оставил заявку. до сих пор нет интернета. 10 числа вечером пришло смс: ДОМАШНІЙ КИЇВСТАР: Шановний абонент! Термін розгляду Вашого звернення продовжено до 13.09.2021. З повагою, Київстар.
И такие проблемы бывают часто по Одессе. Поэтому не рекомендую.
Ну тут и так все понятно почему не спешат делать. Потому что у Киевстара нет своих специалистов, монтажников и инженеров. Все работают на подряде. Берут школьников и студентов.
Уровень обслуживания пробил дно. 1 згоден 1 не згоден
Аналогічно. Півтора доби без інтернету. І кажуть (під тиском) що не знають коли вирішать. Жодного їх працівника жома не дійшла прийти в 100 квартирний будинок , де 70% їх користувачі їх гімно сервіса
Такая же ситуация и в Киеве, с 22-08-2021 нет интернета домашнего, заявки игнорируют, сами их закрывают, и тоже такие смс приходили-и все, дальше тишина...
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
отвратительный интернет киевстар - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
ДОМАШНІЙ КИЇВСТАР: Шановний абонент! Термін розгляду Вашого звернення продовжено до 13.09.2021. З повагою, Київстар.
И такие проблемы бывают часто по Одессе.
Поэтому не рекомендую.
Ну тут и так все понятно почему не спешат делать. Потому что у Киевстара нет своих специалистов, монтажников и инженеров. Все работают на подряде. Берут школьников и студентов.
Уровень обслуживания пробил дно.
1 згоден 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку