обманули 3 рази за місяць. 1. Випадково замість перевірки залишкових мегабайтів було набрано комбінацію за якою мені в борг, примусово без погодження(без попереднього смс інформування чи дійсно мені це потрібно як у випадку з перекидом коштів) було надано 40% мого тарифного плану який потрібно обовязково оплатити при наступному поповненні. 2. прийшла смс якщо поповнити рахунок то прийдуть бонуси. рахунок поповнено а бонуси не прийшли. наступного дня було знято кошти за надання тарифу на 1 день і на тарифний план вже нехватало грошей навіть з бонусами якби вони прийшли. бонуси прийшли лише після обіду. звернення нічого не дало-ваше питання вирішується 4 дня таке було чутно набираючи 466. за ці 4 дні зїло залишкові кошти допомоги =0 ніхто не відшкодував. іньший оператор просто кинула трубу навіть не змогла розібратись хоча її ніхто не крив матами і не погрожував підпалити київстар разом з горе менеджерами. 3. прийшла смс про додаткові мегабайти які дійсні 3 місяці .були замовлені ічерез якийсь термін вже 2 дні не має мобільного інтеренету. 466 =ваше питання вирішується очікуйте ви фіг що отримаєте :)
Переваги:
до 2021 року проблем майже не було , хто винен менеджери чи молоденький персонал не зрозуміло, винні будуть відшкодовувати!
Недоліки:
"насссссайти " НЕМАЄ чіткого опису будьякої послуги чи тарифу київстара і про це є багато відео в ютубчику
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
здирники такіЇ - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1. Випадково замість перевірки залишкових мегабайтів було набрано комбінацію за якою мені в борг, примусово без погодження(без попереднього смс інформування чи дійсно мені це потрібно як у випадку з перекидом коштів) було надано 40% мого тарифного плану який потрібно обовязково оплатити при наступному поповненні.
2. прийшла смс якщо поповнити рахунок то прийдуть бонуси. рахунок поповнено а бонуси не прийшли. наступного дня було знято кошти за надання тарифу на 1 день і на тарифний план вже нехватало грошей навіть з бонусами якби вони прийшли. бонуси прийшли лише після обіду. звернення нічого не дало-ваше питання вирішується 4 дня таке було чутно набираючи 466. за ці 4 дні зїло залишкові кошти допомоги =0 ніхто не відшкодував. іньший оператор просто кинула трубу навіть не змогла розібратись хоча її ніхто не крив матами і не погрожував підпалити київстар разом з горе менеджерами.
3. прийшла смс про додаткові мегабайти які дійсні 3 місяці .були замовлені ічерез якийсь термін вже 2 дні не має мобільного інтеренету. 466 =ваше питання вирішується очікуйте ви фіг що отримаєте :)
відгук
Коментарі до відгуку