Иван Відгук додано 16 вересня, 2020 год62 перегляда
Впродовж останніх 10 днів швидкість домашнього інтернету складає 6-10Мб/Сек. 15 вересня звернувся на 460, прийняв оператор заявку і обіцяв, що спеціаліст вирішить проблему. 19/09 о 9-01 отримав СМС "Технічних причин, обмежуючих швидкість доступу до послуги не виявлено". Проте швидкість від цього не змінилась, а ще зменшилась, періодами взагалі зв'язку немає. Намагався зв'язатися з оператором о 15-36, але Ольга, почувши мою скаргу, обірвала розмову, Більше зав'язатися з оператором не вдалося. Дякую за такий рівень обслуговування!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар і Домашній інтернет! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку