Ігор Відгук додано 7 березня, 2020 год72 перегляда
Замість просто підвищити вартість тарифу, переводять на інший, майже в два рази дорожчий (55-100). Ніхто не питає, чи влаштовує поточний тариф, не пропонують варіанти. Чому перевели на цей тариф (за 100грн), чому зразу не вибрали найдорожчий? Інтернет не використовується взагалі, а Оператор володіє всією інформацією про використання абонентом наданих в межах тарифу послуг. Саме для таких абонентів "дуже доцільно" збільшити кількість Мб за більшу вартість. Довідка - тільки автомат. Оператори взагалі є?! В містечку немає відділення - навіть немає в кого плюнути. А в селах?
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Самовільно змінили пакет - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку