Віталій Відгук додано 12 лютого, 2020 год88 переглядів
Я пенсіонер. Майже 40 років проживаю на території, яка тепер окупована. Часто приїзжаю до рідних на материк. Користувався багато років послугами цього оператора. На жаль пройшли часи толерантного відношення цьго оператора до клієнтів. Без погодження з клієштами постійно змінюють тарифний план. Наприклад, мені не потрібен Інтернет. В Броварах на вул. Гагаріна 11 у представників Київстар хотів вияснити, чи можу як пенсіонер оформити пакет лише для простих телефонних дзвінків, без лишніх для мене навантажень. Виявилось, що буде ще дорожче. Мало того, що постійно щомісяця крадуть цілу добу по оплаті, а тут ще й підвищують тарифний показник. Жаль, але сьогодні викидаю "сімку" Київстару.
Переваги:
Звичнний оператор. Навіть в глухих селах можна користуватись.
Недоліки:
Хамське відношення до клієнтів. Додзвонитись до оператора нереально. Крім низької якості св'язку постійне підвищення тарифів.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Прощай, Київстар... - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку