Валерій Відгук додано 22 січня, 2020 год221 перегляд
МОМЕНТ НОМЕР 1.
З рахунку постійно зникають гроші!
Поповнив рахунок - тариф не продовжився, томущо до моменту списання кудись зникли 20₴.
- Я: Де гроші? - Оператор: Списалися як денна абонплата за мобільний інтернет. - Я: Я тоді не користувався мобільним інтернетом, тому що був постійно підкючений до вайфай! - Оператор: Ви коли спите ваш телефон використовує мобільний інтернет, не зважаючи на те що він підключений до вайфаю. - Я: . . .
В результаті переписки я посварився з оператором і сказав що це - крадіжка за яку можна звертатися в суд. І тут мені приходить смс що ті 20₴ мені будуть повернені протягом 5 днів. В той же день я пішов в магазин київстара і запитав консультанта - якби я не помітив даної ситуації, то ви б і гроші не повернули мені? відповідь консультанта мене вбила: нууу напевно що так.
І це тільки той момент що я помітив, важко уявити скільки грошей вони крадуть з рахунків абонентів отаким чином.
МОМЕНТ НОМЕР 2.
Підняли ціну на тариф, але ні сервіс, ні якість зв'язку не змінилися.
На цю тему, я в той же день говорив з консультантом якого вище згадував:
- Я: Чому мені підняли ціну, що змінилося? - Консультант: Бо по умовам тарифу у вас стане все краще. - Я: Там умови такіж самі, а ціна виросла. - Консультант: Ну виж розумієте, економіка країни і все таке. Ви ж магазин по хліб як ідете тож не питаєте чого він став дорожчим.
На цьому моменті я встав і мовчки вийшов.
Переваги:
Не поганий 4G
Недоліки:
- Крадуть гроші з рахунків (так так, саме крадуть)
- Не обосновано піднімають оплату по тарифам
- Підключають по замовчуванню купу незрозумілих сервісів, які "тихенько оплачуються" з ваших же рахунків
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
ЗЛОДІЇ/ШАХРАЇ/ВОРИ - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
З рахунку постійно зникають гроші!
Поповнив рахунок - тариф не продовжився, томущо до моменту списання кудись зникли 20₴.
- Я: Де гроші?
- Оператор: Списалися як денна абонплата за мобільний інтернет.
- Я: Я тоді не користувався мобільним інтернетом, тому що був постійно підкючений до вайфай!
- Оператор: Ви коли спите ваш телефон використовує мобільний інтернет, не зважаючи на те що він підключений до вайфаю.
- Я: . . .
В результаті переписки я посварився з оператором і сказав що це - крадіжка за яку можна звертатися в суд. І тут мені приходить смс що ті 20₴ мені будуть повернені протягом 5 днів.
В той же день я пішов в магазин київстара і запитав консультанта - якби я не помітив даної ситуації, то ви б і гроші не повернули мені?
відповідь консультанта мене вбила: нууу напевно що так.
І це тільки той момент що я помітив, важко уявити скільки грошей вони крадуть з рахунків абонентів отаким чином.
МОМЕНТ НОМЕР 2.
Підняли ціну на тариф, але ні сервіс, ні якість зв'язку не змінилися.
На цю тему, я в той же день говорив з консультантом якого вище згадував:
- Я: Чому мені підняли ціну, що змінилося?
- Консультант: Бо по умовам тарифу у вас стане все краще.
- Я: Там умови такіж самі, а ціна виросла.
- Консультант: Ну виж розумієте, економіка країни і все таке. Ви ж магазин по хліб як ідете тож не питаєте чого він став дорожчим.
На цьому моменті я встав і мовчки вийшов.
відгук
Коментарі до відгуку
в НКРСИ (Национальная комиссия, осуществляющая государственное регулирование в сфере связи и информатизации) [email protected]
в УГЦР (Украинский государственный центр радиочастот) [email protected]
Пусть проверяют и принимают меры. Только таким образом остановите мошеннические действия по вашей симкарте.